17 november

Idag är det måndag, men det känns som söndag, även fast jag varit i skolan idag.

Nu har mamma iaf åkt härifrån och hem till Södertälje, dock är hon inte hemma ännu utan sitter på tåget. Två dagarna hon va här gick snabbt, och så var de bara förbi. Men vi har hunnit med en del. För det första så har hon handlat massa mat till mig, tror det sammanlagt gick på 800 kr.... Nu har jag mat så jag klarar mig en månad framåt...Om inte mer?! Vi har även varit ute och ätit tre gånger :P varit i kyrkan, gått på stan och inte shoppat så mycket. Vi har städat min gamla lägenhet på Kungsmarken och vi har gått promenad på långö.

Nu är det tillbaks till vardagen igen... Bestående av massa plugg. Två veckor kvar tills tentan..... Jag tänker gå med den inställningen att jag kommer klara den, för det ska jag. Annars hoppar jag banimej av tror jag...... Kanske inte men om jag kuggar omtentan så hoppar jag nog av :P. Då blir det posten resten av livet...... Okej, det där lät väldigt deprimerande.....

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kommer klara tentan!

2008-11-18 @ 09:55:12
URL: http://neusen.blogg.se/
Postat av: Maria J

Tänk efter en gång till... Vill du verkligen sluta som Gustav i Svensson Svensson?!?! Nää Skulle inte tro de! Klart du klarar det! =D

2008-11-18 @ 17:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0