14 november

Hej käraste!
Jag säger bara det, vilken kväll det vart igår. Roligast på länge. Stormtrivdes i min overall, det ultimata plagget. I princip det ända man behöver, och de enda jag kommar gå runt med nu hedan efter, men undantag för vissa tillfällen (skolan kanske).

I alla fall hade jag bestämt mig för att gå till skolan idag även fast det vart lite sent igår. 7.45 ringer min väckarklocka och 8.10 kommer jag upp ur sängen. Fick ett sms av Emma där hon säger att hon inte pallar att dra till skolan idag... :p Kom till skolan kl NIO......Duktigt av mig. Pluggade liiite, gick hem kl 9.40, då pallade jag inte att vara i skolan mer. Det kanske inte var världens smartaste idé ändå.

Imorgon kommer min kära mor hit ner och hälsar på mig över helgen. Som jag har längtat och väntat. Har inte träffat henne på två månader. Så det blir en jättemysig mor och dotter helg hoppas jag. Vi ska fylla min kyl och frys på massa godsaker, shoppa lite, städa på Kungsmarken, kanske bio och resturangbesök. Sen är det bara 1 månad kvar innan jag åker hem på jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0