1 november

Vaknade ganska tidigt idag. Jag som hade tänkt att verkligen sova ut idag. Har vaknat till och från hela natten, på grund av konstiga drömmar.. Grottmänniskor i Åre bla..


Igår så vägde jag mig hos A-M, kunde inte låta bli.. Förvånadsvärt så hade jag inte gått upp ett enda kilo. Inte åt det motsatta hållet heller. Det är mystiskt.... Jag har ju stoppat i mig hur mycket skit som helst sen jag kom hit. Fast jag ska inte klaga. Hade ju varit värre om det var tvärt om.. :P

Idag står veckohandling på schemat tror jag, har knappt någon frukost hemma änns. Ska skriva en matlista också, det blir så lätt att impulshandla massa annat annars. Sen blire uppladdning för ikväll. Emma skulle komma förbi och vara smakråd åt mig.

Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0