Fodralklänning från American Apparel

image357
Bjöd på den här skönheten på tradera igår för 315 kr. Har suttit och tittat efter den ett bra tag nu. Trodde jag lätt skulle vinna den efter som ingen hade budat över på ett dygn + att jag tittade senast kl 11.30 idag och då låg jag fortfarande på högsta budet. Jag var helt säker på att jag vunnit och tog t.o.m ut pengar i bankomaten för att kunna ge till mamma så att hon skulle kunna betala den. Men när jag kommer hem från skolan och går in på mailen så ser jag att jag har blivit överbjuden. KL 13.24 när auktionen slutade 13.25. Nån hade bjudit över mig en minut innan med 10 spänn. Fattar ni om jag blev lack, suck.

Kommentarer
Postat av: Carro

Den finns inne hos nelly och kostar då 329 kr. Gå in på www.rabattkod.nu och leta upp nelly i listan. Där finns det en länk som ger dig 50 kr rabatt. Totalt får du ge 318 kr för den om du fortfarande vill ha den. Blir då 3 kr dyrare än vad du hade tänkt ge för den hos tradera.

2008-02-03 @ 21:28:17
URL: http://mileee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0