9 december

Oj vad jag sov imorse, var nära att försova mig till basgruppen som började tolv :P. Men jag hade faktiskt ganska svårt att sova i natt, dessutom drömde jag om svarta hundar. Usch, tycker inte om hundar, de är läskiga. På basgruappen tränade vi lite inför det praktiska provet imorgon, bäddade och tog blodtryck bla. Det känns okej, ska läsa på lite om det mer ikväll så att jag är förberedd inför imorgon. Fick även veta att våran handledare har rättat klart våra tentor till imorgon förmiddag....dock fick vi hintar av att den inte hade gått så bra för vissa, kändes det som han menade iaf. Så nu är jag jättenervös....

Nu ska jag gå och laga mat, har inte ätit något idag förutom frukost, som vart typ lunch.

Måste bara säga GRATTTTTTIS till min bror, som idag fick reda på att han kommit in på läkarlinjen!!!!!!!!!!!! Jag är så glad för din skull. Nu ska vi bli en rikigt sjukhusfamilj. Mamma o pappa behöver inte känns sig oroliga i framtiden. :P

Och idag har jag namnsdag, Anna dagen. Min kusin fyller 21 år dessutom. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Grattis Sarah (Anna)!!

2008-12-09 @ 18:22:00
URL: http://neusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0