8 december

Har precis skrivit tenta i mikrobiologi. Det var ganska mycket lättare än vad jag trodde iaf, vilket jag vart glad över eftersom jag inte har pluggar jättemycket kanske. Får se hur det går. Snart kommer resultatet från humanbiologin också, senaste på torsdag....spänd till tusen.

Hittade mitt prova-på-tre-gratis-träningspass-på-friskis-&-svettis. Det går ut den sista december, så man borde kanske passa på nu när alla tentor och så är skrivna. Ska höra om någon vill följa med mig dit.

Igår var vi i Karlshamn på myskväll. Det var mysigt, svullade som bara den... Men tiden gick så fort så sen var vi tvugna att rusa till tåget. Karlshamn har faktiskt väldigt hög mysfaktor, speicellt igår när det var mörkt och det lyste i alla fönster av adventsljusstakar och stjärnor. Det slog lite Karlskrona faktisk, även om jag måste tycka om Karlskrona bättre, det ända negativa med Karlshamn är att det ligger så långt borta, ca 50 minuter med tåg. Sen var allt så utspritt också. Skolan låg och ena håller, kåren åt det andra, där de flesta bodde åt ett annat och yttligare tågstationen åt ett helt annat håll. Så vi gick å gick å gick, mest det vi gjorde faktiskt. Över kyrkogården sent på kvällen..

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejdär, haft en bra helg?

2008-12-08 @ 17:50:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tyckte också tentan var lättare än väntat om jag inte har missförstått allt dvs ;)

Pratade med Jörgen idag med, och han hade fortfarande mycket kvar att rätta på humanbiologin. Jag är riktigt spänd.

2008-12-08 @ 18:12:00
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett kritvitt ställe! Komigen, var med du också! :-)

2008-12-08 @ 18:48:28
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0