8 december

Elin Kling är en riktig 10 poängar, i alla lägen. En stor stilikon för mig faktiskt, även om jag inte direkt har någon annan. Pågrund av henne så har jag blivit väldigt sugen på blont igen, alltså riktigt blont. Det är ju ändå så fint, men ack så jobbigt att ha det snyggt eftersom man får utväxt efter några månader bara, och att det sliter på håret att färga om. Mitt hår har iaf blivit jätteslitet i och med att jag har blonderat mig så mycket.

Men tänk lite blonda slingor, lite löshår, sen kanske jag får ett svall a la Kling!


Kommentarer
Postat av: Helen

Så nu har jag min andra blogg tävling. Denna gång kan man vinna något som är den perfekte presenten till en tjejkompis eller helt enkelt till dig själv! Dessa är mina favoriter kan jag även säga!

2008-12-09 @ 16:00:51
URL: http://heleeens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0