31 december - Resumé

Som jag sett många andra bloggare har gjort, tänkte jag också ta och summera det år som varit och göra en årsresume. År 2008 ett av de händelserikaste åren i mitt liv!

Januari


Kom hem från ännu ett fantastiskt livskraft i Uppsala. Som vanligt fyllt med mycket glädje och kärlek, från denna resa så är även SCHTEK ett känt fenomen. Började sista terminen på samhälle media-programmet på Wendela Hebbegymnasiet. I mitten på januari hade jag och Linnéa toastparty, vilket blev en lyckad tillställning. Jag var tillsammans med Kimy och vi hade det bra. Vi la ut annons på Matador, och det dröjde inte lång tid innan det var folk som ringde.

Februari


J
ag och Matador var på vår första riktiga tävling i Mariefred. Det gick över förväntan, han var jätteduktig och vi hade bara fyra fel i klassen. Varje vecka var det folk som kom och tittade på Matador. Men den 23 februari såldes han och bor numera i Vimmerby i Småland. Saknar dig min älskling.

Mars
V
åra studentmössor kom och studenten kändes inte längre så långt borta. Studentskivorna drog även igång, lixom förberedelserna. Jag och Kimy hade det lite jobbigt mars igenom och vi gjorde slut den 16. Den 13 köpte vi en ponny, Texas som flyttade in i Matadors gamla box.

FORTSÄTTNING FÖLJER!

Kommentarer
Postat av: jennifer

gott nytt år på dig nu då!

2009-01-01 @ 14:24:46
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0