30 december

Imorgon är det nyårsafton och sedan är 2008 slut. Ett väldigt händeserikt år.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 Ja, mycket. Tog studenten och flyttade hemifrån bland annat

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Har aldrig några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära? (Inom släcken räknas också elr?)
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Åland... haha bara

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Nej inte vad jag kan komma på

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Har varit många minnesvärda datum men bla:
5 juni - studenten

22 augusti - jag flyttade till Karlskrona

8. Vad var din största framgång 2008?

Att jag snart klarat av min första termin på sjuksköterskeprogrammet


9. Största misstaget?
Det gör jag aldrig om

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sprang in i en hiss på julafton och fick ett jack i ansiktet

11. Bästa köpet?
Min kamera kanske

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och skor

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja massor har gjort mig glad

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alex C - Sweetest ass in the world och Infinity med Guru Josh Projekt bland annat. Och alla sånger som jag lärt mig under hösten

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mina nära och kära mer

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sårat

18. Hur ska du tillbringa julen?
Med familjen som varje år

19. Blev du kär i år?
Jadå

20. Hur många one night stands?
Noll

21. Favoritprogram på TV?

Andra Avenyn, Bonde söker fru

23. Bästa boken du läste i år?

Har inte läst så många böcker som jag brukar iår, men den senaste var bra och det var En Shopaholic säger ja

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen speciell
Mest omtyckta låten från 2008?
Sweetest ass in the world

25. Något du önskade dig och fick?
Godkänt på mina tentor

26. Något du önskade dig men inte fick?
Svår fråga

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var på studentfesten Dônkslaget som vi var med och anordnade i Kna


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det har varit ett bra år

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Bättre än förgående år

31. Vad fick dig att må bra?
God vänner

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robin B i Idol

33. Vem saknade du?

Alla i Södertälje när jag är i Kna och tvärtom


34. De bästa nya människorna du träffade?

Alla på BTH med framför allt asparna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0