26 december

Alltså jag har nog aldrig ätit så här mycket choklad som jag gjort de senaste dagarna förut. Helt sjukt hur man kan proppa i sig, t.o.m ersätta måltider.... ne jag borde bli fet som en oxe, men gissar jag rätt så har jag kanske gått ner några gram istället.. Ska bli skönt att komma hem till Kna snart och få lite rutin och börja äta ordentligt igen. Det gör jag inte när jag är hemhemma, konstigt nog.

Annandagen idag, vilket alltid betyder att släkten från pappas sida kommer hit. Har inte träffat alla sedan augusti och jag kan ju säga att vissa hade växt väldigt mycket :P. Nämen trevligt som alltid. Vi byter alltid paket på ett lite traditionellt och roligt sätt och det slutade med att jag fick en korsordstidning och en grythandske. Dessutom äter vi alltid pasta, med olika saker till. I år vart det kyckling.

Imorgon tänkte jag och mamma åka till Sthlm och gå på mellandagsrean... Hoppas det är någon bra rea iår. Nån som vet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0