23 december

Dan före dopparedan... Vad fort hela december har gått. Känner mig inte redo inför jul än, skulle vilja vara här hemma ett tag först innan och hinna få lite julkänsla.

Idag har jag jobbat igen. Inte så mycket att göra idag. De allra flesta sista julkorten kom igår, då var det helt galet mycket, kom inte tillbaka till postcentralen förens kl15, och och jag slutar 14.35. Så det har blivit att man fått jobba över varje dag. Men som sagt idag var det inte mycket alls. Fick choklad på tobak när jag var där och lämnade paketen. Min kompis :P haha.

Har faktiskt inte hunnit blogga något sedan jag kom hem, och när jag haft ledig tid så har jag inte orkat. Det har inte varit så att man direkt kom hem och kunde slappna av. Jobb, jobb och julstressat. Inga julkänslor har jag hunnit fått heller. Men idag ska vi klä granen och ha uppesittarkväll med bingolotto så jag hoppas att de kommer då.

Om vi inte hörs innan imorn så..
GOD JUL på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Gynning

God jul på dig med!



Hoppas du får en mysig julafton!

2008-12-24 @ 13:25:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0