17 december

Jaha då har det blivit den 17e och ikväll åker jag hem. Känns gööö nice. Har precis varit och hämtat ut biljetterna. Har haft 2 timmars föreläsning idag om kvalitativa metoder, boring. Efter blev det donken med brudarna. Har inte ätit där sen jag kom hit, gott vare. Kl 15 ska jag på föreläsning igen, en kortis. Sen är det nästan dags att bege sig till stationen, det blir buss, tåg och så tåg. Jobbigt med så många byten då jag har så mycket packning. Jaja.. Nu ska jag gå och tömma kylskåpet. Inte så kul att ha gammal cream freich, grönsaker mm när man kommer tillbaka om tre veckor.

Höres senare.

Kommentarer
Postat av: hanna

aah, okej :) Det verkar iallafall vara jätte skoj. Brukar ni vara på kåren i ronneby och karlshamn med? Tycker inte att jag känner igen dig, men det är ju så många i klassen. God jul förresten =)

2008-12-17 @ 20:58:20
Postat av: Liene

haha, lät absolut som en bra ide att töömma kylskåpet!:)

2008-12-18 @ 07:57:16
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0