16 december

Haha, jag skrev januari som rubrik först... :P
Snodde en rolig lista.... :P

Vem tillbringar du minst två timmar med i dag? Min klass

Vilken är den senaste filmen du sett? Wallander - Hemligheten

Bästa filmen? Svårt att säga. Beck-filmerna

Hur löd det tredje senast sms:et du fick? Hahha det var roligt

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på till vem. Men jag är nog en sms tjej

Var tror du att du befinner dig om tio år? Oj svårt. Jag jobbar väl som sjuksköterska, eller barnmorska. Bor nog i Sthlmstrakten och har väl förhoppningsvis träffat mannen i mitt liv

Vad skrämde dig om natten som barn? Spöken och att jag skulle vakna och se litet

Hur stor är din säng? 120

Sover du med eller utan kläder på dig? Bara nattlinne, underkläder sitter för tajt, det blir obekvämt

Kan du spela poker? Nej

Är du en beroendemänniska? Mja kanske man skulle säga

Vem träffade du senast? Min klass

Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag har haft ambulanspersonal inne i mitt rum

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Filten i soffan

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

Dansar du i bilen? Haha, ja det har hänt

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja Rebecca

Sover du på någon särskild sida? Jag har två kuddar i sängen, och jag sover på den som är ytterst.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, nu är jag har och snokar igen ;) Har blivit lite nyfiken på det här med asparna och allt som har med era fina små overaller att göra egentligen. Om man skulle vilja gå med i något sådant, hur ska man göra då? För det får man väl genom nollningen eller? Kram Hanna

2008-12-16 @ 22:50:41
URL: http://hanna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0