15 december

Dagarna rullar på och snart är jag hemhemma igen. Idag hade vi introduktion på det nya temat, grundläggande vetenskap. Verkar lite tråkigt, men men man kan inte ha kul jämt, sitter och kämpar med hemtentan.... Analys av två vetenskapliga artiklar. Har börjat med den svenska artikeln, den engleska är jag rädd för. :P

Idag var det farligt för mig att åka ner till stan, oj vad pengar jag bränt + mycket kassar med mig hem. Men jag köpte faktiskt två julklappar, en till ssk och en till mamma. Köpte lite till mig själv också, men bara plagg som var på rea(!) :). Fyndade riktigt. Tittade på en jenaskjol på gina men tyckte den var för dyr, på H&M hittade jag sen en nästan lika dan på rea, och den kostade endast 79:-, haha. Nöjd. Men kom just på att nu måste jag få med mammas julklapp med mig hem och jag har nog för lite plats som det redan är.... Får åka med tom resväska hem, vilket ger två alternativ: jag får gå naken, eller att jag MÅSTE handla massa kläder.

Imorn har jag föreläsning 13-16, suck. Men på kvällen ska jag ha julmys med SSK, sista dan innan alla börjar åker hem för jul. Vi ska byta julklappar, dricka glögg och äta peppisar... Tycker om mina n0llningstjejer.

Mina fynd; kjol H&M 79:-, Topp/Klänning Cubus 124:-.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jättefina fynd;)

2008-12-17 @ 19:45:56
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0