14 december

Jag fick mig mitt luciatåg, igår på sittningen, juuuulstämmning. Julsittningen igår var ganska tråkig egentligen, men det var hur GOTT julbord som helst, fyra fulla bord med mat, varav ett var efterätten som bestod av gooooodis!!!! Kårkvällen var däremot mycket roligare. Jag har aldrig tråkigt när jag är med asparna. Det vart visst efterfest hos mig när vi kom hem till Kna igen innan vi drog till en annan på yttligare en efterfest. Var så trött och så lättroad.. Kom i säng runt 05.45 och vaknade 12, och så har denna dag sprungit iväg.... Bara tre dagar kvar till hemfärden mot Södertälje. Måste börja packa snart, jobbigt att packa för tre veckor. Speciellt när man har pytteliten västan och måste kunna bära allting på tåget...

Btw det är ett jätteskumt program på svt2.

Snodd bild från Emma från gårdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0