13 december - Lucia

Glaaaaaaad Lucia på er!
Idag mår jag bra, bara ont i halsen efter mitt sura maginnehåll. Dagen ska spenderas först nu i tvättstugan. Jag förstår inte hur jag kan ha såååå mycket tvätt, varje gång. Jaja, sen ikväll så är det julsittning i Ronneby och därefter troligtvis utgång, alternativt kåren. Tror på det förstnämda, skulle vara roligare faktiskt. Ska inviga min nya klänning från stylebystars, som jag fick hem för några veckor sedan. Den är minimini i stl och sitter åt som tusan runt brösten, men det går.

Hade velat se på luciatåg idag och dricka glögg, äta lussebullar och pepparkakor. Men inget dera har jag tyvärr...

Nu börjar visst min tvättid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0