Torsdag

Det vart inte så många inlägg igår. Det var min tv-kväll och när jag inte tittade på tv så var jag tvungen att plugga.

Just nu har vi skoltidning. Ska börja layouta min artikel om csn-kortet. Problemet är bara att jag kan ingenting om indesign längre (layoutprogrammet). Hur skall detta sluta?

Idag är det mkt som händer i skolan:

Sam B: Redovisa min artikelanalys
Sv C: Hålla mitt tal
Sen ska vi på en politiskdebatt i aulan. Södertäljes politiker kommer och alla elever som läser samhälle b ska vara där och ställe frågor mm. Det blir ganska intresant.
Sen är det jobbmatte och sen är skoldagen over...

Ikväll ska jag på KU så kanske några mer inlägg senare ikväll.

Nu ska Sophie i min klass klä ut sig till en harajukas(?), det ska bli kul å se.

Ha en bra dag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0