Tjaooo

I´m back.
Har faktiskt den senaste tiden blivit lite sugen på att börja blogg igen. Har läst många andras bloggar och blivit inspirerad. =P
Hahha vi får se hur länge det håller i sig. Efter det här inlägget kanske deet tröjer 1 månad tills nästa ;P.

Mjaja imorn ska jag iaf tävla i Bornsjön. Det är klubbmästerskap men den klassen ska jag inte vara med i. Jag och M är inte riktigt redo att hoppa den klassen ännu. Även om det inte är så höga höjder så är det bra att börja lågt när det är ens första tävling. HOPPAS DET GÅR BRA BTW!!!!!!!!!

Men nu ska jag sova för jag ska upp halv 7 =PPPP

Danny feat Therese - If only you Den e sjuuuukt bra, kan inte sluta lyssna på den.
Danny shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0