Tisdag

Jag mår inte bra. Jag kunde inte äta någon lunch för bara jag tänkte på det så mådde jag illa. Imorse när jag vaknade mådde jag illa.
Det är mycket just nu som hänger över mig. Kan inte slappna av. Är det inte det ena så är det de andra.
Praktikplats, jag vill inte vara i skolan i två veckor istället för att vara ute på praktik, jag vill ut på praktik.
Måste ringa till en kille som jag fick tips om. Men det är bara det att jag får hjärtklappning och klimakteriesvettningar när jag väl ska ringa, så jag skjuter gärna upp det.
Det är väl det största som oroar mig. Sen finns det andra småsaker som man går och tänker på. Bajskärlek.

Kl 17 ska jag och mamma gå på ett step up basic pass på gröndal. Det ska bli sååååå skönt. Jag ska allt och mycket mycket mer. Bara sluta tänka på allt och bara köra.

Nej nu ska jag gå och peppa mig själv till att ringa the guy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0