Tisdag

Tjooooo
Dagen bestod av endast en lektion, men inte vilken lektion som helst utan Expo i ca fyra timmar. Lotti fortsätter att pressa och stressa en inför praktikveckorna vilket man inte mår bättre av. JAG FÖRSÖKR SKAFFA PRAKTIKPLATS MEN DET ÄR FAKTISKT INTE SÅ LÄTT!!!!!!!! Jag blir irriterad..... Hon vill att vi ska vara jätte framåt och det är ju ine fel med det egentligen. Men alla har kanske inte så lättt för att vara det. Det tog tex en kvart för mig att ens lyfta luren när jag skulle ringa den första praktikplatsen.
Handledartiden skippade jag iaf, orka + onödigt. Så jag Linnéa och Sofia gick ner till stan och jag hämtade ut mina nyklackad stövlar hos skomakaren. Kom iaf hem tidigt, ringde fotograferna på scaniatidningen men fick ej tag på dem som vanligt, har ringt tre gånger nu.

Vi fick skolfotona idag oxå. HAHHHAAH alla ser jätteroliga ut, vi är ett glatt pack. Vissa syns knappt ens vilket är lite tråkigt. Men men ensamkortet vart faktiskt helt ok. Jag brukar aldrig bli nöjd men detta var ok men inte mer pga att mitt hår krullar sig.

Neeej nu hinner jag inte skriva mer, ska med mamma och handla. Följer endast med för att få köra bil. Måste hålla mig i trim tills uppkörningen juu.

Tjamors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0