Sthlm en tisdag

Kom just hem från Sthlm nu. Nackspärren är ganska så mycket bättre idag, men jag har den fortfarande. Ska gå med halsduk och värmekudde hela kvällen nu för att nacken ska bli bra tills imorn, halkbanan!
Iaf mötte pappa utanför centralen i förmiddags. Vi gick till vägvärket där jag tog kort till mitt körkort. Fick ta om flera gånger, för först så satt jag inte rätt och sen strulade fotoautomaten. Men det vart bra till slutet, foto vart okej men bara okej.
Sen gick vi till Sandys och lunchade. Åt en kycklingsallad. Tog sedan en tripp till banken för att fixa så att mitt studiebidrag kommer direkt in på mitt konto nästa månad. :)
Sen skulle pappa tillbaka till jobbet och jag gick och titta lite i centrum. Hittade några fynd, kan visa dem senare.image259

På tåget hem satt jag och lyssnade på denna låt på mobilen
Den e mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0