Sjuk

Jag har blivit a little bit sjuk. Jag har ont i halsen som en gris och det har varit jobbigt att sova. Redan i går morse så vaknade jag med början på halsont, som inte allas är skönt, spec inte tillsammmans med sura uppstötningar. Jaja kanske för mycket att veta. Men förutom halsen så är det ganska bra, var lite trött och seg i går bara.

Fick höra ett bra "citat" igår. Tjejer vill att killar ska ligga hemma och gråta över oss.
Appropå ingenting, jag och Johanna hade en liten diskution om killar igår.
Men det är nog sant att vi vill. Men jag tror ej det är sant att killar gör det enligt meningen.


Om en stund eller några timmar, beror på när jag orkar, ska jag till stallet. M var varmt i vänster knä igår så jag red inte, ska se hur det är med honom idag. Om det är bra ger vi oss iväg på en härlig skogstur. Pojken och jag!
Föresten the guy ringde mig mitt under mattelektionen i torsdags och jag rusande ut för att svara ihåg om att få ett positivt besked. Men dock säger han som alla andra säger. FUCK. Nu är jag tillbaks till ruta noll igen. Jag suger.

Ikväll ska vi (jag, mamma och pappa) på resturang. Vi ska fira att Chris och Fisen ej kommer att vara hemma i helgen. Det ska bli skönt! Haha skämt och sida. Jag firar det iaf, mam och pap vet jag inte vad de firar. Det vill kanske bara ha god mat. Men det vill jag oxå!

Nu snackar jag bara massa blajaBTW HEJ DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0