Monday evening

Alltså det är hemskt att ha nackspärr. Man känner sig jättehandikappad och stel och smärta och ajjjj. Ska sova med polokrage inatt så det blir lite varmare. Hoppas för all del att det är borta tills på onsdag så jag ska köra halkbanan. Annars kanske det blir svårt?!

Imorn ska jag till Sthlm och till vägvärket för att fotografera mig till körkortet. Fick aldrig göra det när jag gjorde teoriprovet. Sen ska jag och pappa luncha, antingen på hans jobb eller ute någonstans. Sen ska jag nog kika lite i affärer oxå, när man ändå är där.




Godnatt♥

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg.. handlar enbart om bloggdesign och blogghjälp.. vem vet, du kanske hittar nåt skoj att använda på din blogg och göra den unik och personlig..=)

2007-10-29 @ 23:52:51
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: maddies

vad är personlig stil för dig?
skicka in ditt outift-bidrag till [email protected] och du har chansen att blir framröstad till "snyggast outfit" av andra läsare på min blogg!
tävlingen avslutas på fredagkväll v.44 och vinnaren kommer intervjuas av mig och jag skriver ett inlägg om personen i min blogg :)
låter det lockande?
gå in på www.offentlig.blogg.se för att läsa mer! lycka till!

2007-10-30 @ 09:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0