Modefrågor

Sitter i skolan och ska jobba med projektarbetet. Det går rätt bra, har skrivit några frågor till en intervju vi ska ha. Börjar geografin om ca 30 min och ska snart ta en tripp till matsalen och eeeeta.

Hittade en rolig lista :PP

Hur många jeans/skor/toppar har du?
Jeans - 5 stycken som jag använder. Skor - Tre skor för säsongen. Antalet tröjor jag har orkar jag inte ens räkna.
Hur många väskor har du?
Ett 10-tal
...och hur många av dem är märkesväskor?
Ingen, orka lägga så mycket pengar på en väska. Mna kan hitta många fina billiga väskor.
Hur mycket pengar lägger du på modefronten i månaden?
Inte så mkt eftersom jag är en fattig student. Ca 500 maybe, ibland mer och ibland mindre
Vilken är din favorit accesoar?
Örhängen, rätt stora det ser snyggt och kvinnligt ut. 
Beskriv din stil med tre ord?
Trendig, mixer och bekvämt
Hur många solglasögon äger du?
Två
Vilken stilikon klär du dig efter om du har någon?
Ingen sån där känd. Följer Kenzas blogg och inspireras mycket av henne.
Vilken är din favoritdesigner/märke?
Miss Sixty i like
Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Min nya tee från H&M, All that glitters is not gold.
Vad är nästa köp?
Lång kofta kanske.
Shoppar du second hand ibland?
Nej jag brukar aldrig hitta någonting.
Vilken är din favoritaffär?
H&M hittar man allt annars hittar jag på olika ställen
Är din garderob fullsmockad?
Ja, jag får jämt gå och sno glagar i mina föräldrars garderob. Och enså så köpte jag en till garderob i somras, men den är full den med nu.
Vad för accessoarer köper du helst?
Väskor framför allt
Vilket är det bästa plagg du köpt?Fördelar/nackdelar?
Jag har många plagg som jag är nöjd med.
Vilket är det sämsta plagg du köpt? Fördelar/nackdelar?
En kofta från H&M i något konstigt material. Den sticks, luddar och har krymt massor i tvätten.
Vilket är det dyraste plagg du köpt? Är du nöjd med det?
Min vinterjacka kanske, men det är den värd.
Hur ser du ut en vanlig dag?
Jeans + linne och kofta och stövlar. Alternativ leggins/strumpbyxor och en tunika, pumps
Hur skulle du max betala för ett plagg?
Det beror på vad det är för plagg. Självklart betalar jag mer för ett par jeans eller en jacka än någon tröja
Har du någon/några speciella personer som modeinfluenser?
Kenza då.
Din stora last?
Shoppar för tok för mycket än vad som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0