Mattelektionerna på torsdageftermiddagarna

Som sista lektion på torsdagarna har vi matte, från 14.30-15.45. Eftersom vi har en lång dag på torsdan med många lektioner så brukar man vara ganska trött o seg på matten. Och när jag är trött så blir jag ofta flamsig och smått rastlös och idag var det inget undantag hahha. Tror att Sören (matteläraren) blir lite irriterad på mig, Jossan och Linnéa som flamsar, dock mig mest.
En sak som var lite rolig var detta:
Sören: Så kan ni komma till mig på onsdag efter 4 så kan jag hjälpa er om ni vill fråga något och svara på allt ni undrar över om framtiden.
Jag: Jaha du, med vad blir det för väder imorgon då?

Som man brukar säga, det är aldrig kul andra gången men första.

image205Flamsmajjorna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0