Månspåns fethet

Okej, jag kanske överdrev en aning i förgående inlägg. Men just då kändes det så. Men ju närmare praktiken närmar sig destå mer press får man ju. Usch vad jobbigt.
Tur att jag har lång helg nu. Är ledig på måndag och har temadag på colin laclair men jag tror nog jag skippar den. Faktiskt, kan plugga till geografiprovet dagen efter istället.

Tror det inte blir någon utgång ikväll. Det kommer saker emellan hela tiden. Sandra skulle tydligen vara barnvakt tidigt imorn och hon sa att hon skulle ringa om det blir nått men jag tror int det. Får nog ta och kolla idol istället och fredag hela veckan. Fast det hade varit roligare att gå ut men det kommer flera tillfällen.

Oh måste bara säga att Måns nya låt är het. Brother oh brother heter den, ladda ner.

Belive me brother oh brother she´ll breake your heart, leave her tonight

MMmmmMMmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0