Måndag

Ja här sitter jag ocj käkar nudlar, typ min favorit mat. Ne men det är lätt att göra, går snabbt och är gott så.
Kom nästan precis hem från skolan, slutar 11 på måndagar. Efter en en alldeles okej mattelektion för en gångskull, jag förstod och klarade av A uppgifterna, och en onödig filisofilektion. ALltså Anna-Lena (vår filosofilärare) jag bli tokig på henne ibland. Så förvirrad, hon vet inte vad hon själv gör.
Btw kom iväg lite tidigare från den lektionen iaf. Gick med Linnéa och Hampus ner på stan. Jag lämnade tillbaka en film som hyrdes i lördags. Gick sen till körskolan för att kolla när jag ska ha min uppkörning. Ganska snart faktiskt, fast jag tänker inte berätta när. Men jag kan säga att det är innan jul iaf, ganska långt innan...ajja...Bokade även en körlektion en vecka innan det, men kom på att jag inte kan den dagen när jag precis hade gått utanför dörren, hahah :P

Nej nu ska jag börja ringa praktikplatser......snart får jag PANIK!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0