Lördag, fast nu är det söndag

Kom nästan precis hem från Jonna. Har varit där och firat hennes födelsedag som i försig var för några veckor sedan, innan mig tom. Men det var trevlans, lite folk o så. Sa att jag var trött vid 12 och ville hem och sova, fast jag var inte trött. Ville bara komma hem. Sitter och kollar runt lite. Läste precis det här, fy vad hemskt. Att det finns så sjuka människor som kan göra något sådant. Vart är denna värld påväg?

image209
Haha jag har Tobbes skor på mig. Antingen är det han som har stora skor, eller så är det jag som har små fötter.

Imorn ska jag plugga. På måndag ska jag plugga. På tisdag ska jag plugga. Till geografiprovet på onsdag. Tur att jag är ledig på måndag och tänker vara ledig på tisdag oxå dessutom, då kan jag plugga i lugn och rooo. Tråkigt ska det bli men det är något som måste göras. Får tacka Maria som hjälpte mig lite idag och berättade för mig hur plattrörelserna fungerar mm, förstod lite bättre då.

Maria och jag var ute och gick.Jag hitta en cykel.

Egentligen ville jag åka till SRK någonting under helgen oxå. Det är hopptävlingar där och det är alltid kul att ta en titt. Men tror det ej det blir av.

Jag har faktiskt ingen lust att gå och lägga mig även fast jag är trött.

Slut med skitsnack
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0