I natt jag drömde något sånt jag aldrig drömt förut jag drömde det var fred på jord och alla krig var slut

God morgon!

Härlig sovmorgon jag fick idag! :) Studiedag, yes!
Drömde en rolig dröm i natt. Jag drömde att jag skulle på date, en sån där blinddate. Jag hade mailat ett tag med killen som tydligen var mellan 30-35 år. Han skrev så konstigt i sitt mail så jag fick be mamma hjälpa mig och läsa, och då stod det att han såg fram emot att gå på date med en 18-åring. Drömmen fortsatte med att jag skulle välja kläder, det var svårt. Vad skulle man lixom ha på sig om man ska på en date med en 30-åring? Jag kom aldirg fram till något för jag vaknade någonstans där. Det var synd för jag hade gärnat velat veta hur min date blev. En dröm är som en bok, har man läst så pass mycket att man bara har slutet kvar så vill man ju läsa det oxå. HAha

Nu ska jag käka frukost, sen ska jag bröja ringa praktikplatser igen. Hitta några till i fredags så jag HOPPAS att det ska gå bra någon gång iaf. Vad ska jag annars ta mig till lixom?

Vi hörs senare Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0