I´m a strike

Kom just ut duschen, det var skönt efter de långa bowlingronderna. Det var superkul o bowla btw även fast jag kanske inte är den bästa bowlerskan. Men mot slutet gick det bättre, passade på att sluta på topp när jag precis hade fått en strike :)

image203Bild från bowlingen i våras!


Nu har jag ställt mig i bostadskö, faktiskt. För att samla lite köpoäng tills det är dags att hitta en egen lya. Just nu har jag 0 poäng, men imorn har jag förmodligen 1. Chris har några tusen poäng :P. Men när jag är 20 har jag lika många som han har nu. Och då har jag mycket större chans att få en bostad.

Imorn hoppas jag på utgång på kvällen. Jag och Sandra har planerat att gå ut varje helg hittils, men det har alltid varigt någonting som kommit ivägen. Men jag hoppas det blir nått imorn. Det skulle vara fun. Vi hade ju kul sist. :)

image204På min 18-årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0