Here I´m..

..this is me!
Tjaallooo dear!
Torsdagskväll är här och det är bara en skoldag kvar innan höstlovet! :)
Eller bara och bara en dag kvar, rätt mkt saker i skolan imorn. Deadline på skoltidnigen och svenskadebatten. Jag och Linnéa ska debattera om otrohet. Jag ska vara moraliskt för otroher och Linnéa mot. Haha det ska bli kul, har lyckats fiska fram några smaskiga argument för att vara otrogen. Fast det är inga argument som jag skulle stödja mig av i verkliga livet om man säger så.

Idag på skoltidningen var Linnéa trött och stressad inför deadline imorn.


Corinne har hjälpt mig jättemkt med min layout för det är ingenting jag är så speciellt duktig på. Men Corre e;) Tacktack utan dig hade nog min artikel inte gått ihop.

Denna löpsdel hänger uppe i våran redaktionssal :PMin rumpa är nog minst lika snygg som hennes


Yaooo vilket flamsinlägg. Haha jag måste nog be Sören om ursäkt för att jag är så jobbig på mattelektionerna, förlåt. Jag måste nog skärpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0