Dagens inlägg: lista

Lista, snodd av Kenza

Hur svarar du i hemtelefonen? Sarah
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
Ringer det mycket till dig? Nej inte så mkt
Ringer du mycket? Nej, jag slipper helst
Vem ringde du senast? Mamma igårkväll tror jag
Hur mycket pengar har du? Ganska mkt för att vara jag. Men det är bara för att jag nyss fyllde år.
Senast kramat och när? Ohhhh kommer inte ens ihåg, vad tragiskt
Antal timmar sömn inatt? 7,5 typ
Sov du ensam? Ja
Vem sov du hos senast? Jag har inte sovit hos någon på aslänge
Vem sov hos dig senast? Johan måste det var. Men jag kan säga att det inte var igår precis.
Vem vet mest om dig? Min familj
Vem vet du mest om? Samma
Vad ser du fram emot? Höstlovet och att ta körkortet
Vad vill du ha just nu? Höstlov
Vem hånar du? Nada
Vem längtar du mest efter? Vem skulle det vara?
Vem vill du helst slippa? Ingen, men vad jag helst vill slippa är läxorna som måste föras idag
Vem stör du dig på? Jag kan störa mig på många
Vem vill du sova bredvid inatt? Nån mysig typ
Vilken buss åker du oftast? 754
Vilken årstid är det nu? Hööst, och jag fryser
Anser du dig själv snygg? Ibland ja och ibland nej
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Nej
Är du en bra partner? Ja absolut :P
Har någon varit otrogen mot dig? Nej det tror jag inte
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Nee
Har du varit otrogen? Nope
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad, jag är för feg för att själv ragga
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja
Vad åt du senast? En apelsin
Är du polare med grannarna? Mormor är min granne och vi är riktiga polers
Har du varit på ett party? Ja, det brukar vara kul
Har du varit utomlands? Ja, senast var i juni då jag var i London
Var är dina syskon just nu? Hemma

Vilken tid gick du upp imorse? 06.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov och drömde sött
Vad är det första du gör på morgonen? Sätter på mig hundra ton med kläder, för jag fryser alltid
Vad ska du göra efter det här? Kolla runt lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0