Bonde söker fru

Mitt favoritprogram är Bonde söker fru. Ärligt, jag följde hela förra säsongen och denna säsong blir nog inte sämre den. Tycker det är roligare bönder med iår.

image239Karl-Petter skulle jag faktiskt kunna tänka mig att själv dejta. Det enda som förstör är hans fula dialekt. Vad han nu har för dialekt så tycker jag inte den är vacker.












image240
Fredrik. Ja vad ska man säga, gör programmet mkt roligare att titta på helt enkelt.













Utdrag från chatten med Fredrik:
Kim: Vilken är din favoritfilm? och varför?
Fredrik: Titanic, Rose är snygg

Marcus: Vilken är din favoritbok?
Fredrik: Ja du, jag har läser sunes jul.

Isac: Vad skulle du ta med till en öde ö?
Fredrik: mat, en go tjej, en motorbåt med bensin och kondomer.!!



Mia favoritbönder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0