Alltså denna söndag

Asså jag är sjukt rastlös just nu. Det är sjukt tråkigt att bara gå hemma en hel dag, typ, kom hem vid halv 1 och sen dess gått här hemma. Det regnar ute så jag har ingen lust att gå ut och gå som annars skulle vara skönt. Jag kan plugga iofs men.... har snart skrivit klart mitt brev till George Samsa (han som förvandlas till en insekt i Franz Kafkas berättelse förvandlingen). Men faktume att jag blir rastlös av att plugga oxå..jag klarar inte av att göra saker som är tråkigta.

Aja om det slutar regna senare så går jag ut och går med mamma och Chris. Sen ska jag och mamma ut och köra lite, åka till affären bla o köpa nått roligt. Sen klockan 20.00 är det mitt favvoprogram, Ensam mamma söker :P hahha tycker alla såna program är roliga. Bonde söker fru är oxå en favvo.



image191image192
Jag vill gå ut och myyyyysa i söndagshöstkvällen i halsduk, vantar och mössa!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0