All that glitters is not gold

Nu har äntligen min tee kommit från H&M! :D

image199

Mitt nya favoritplagg och den kommer att användas flitigt ;)


Haha hela kvällen har vi skojat om att mamma är gravid. Det började med att hon sa att hon kände något som sparkade i magen, och jag ba "är du graviiiiiiiiiid, JA vi ska få ett syskon". Sprang runt och sjöng det i hela huset. Och så började jag och Chris att skämta med Denise, "Det är bäst att du skriver klart ditt arbete på datorn fort för snart har vi inte råd att ha datorn kvar för bebisen måste ju få blöjor". Haha ja det var kul. Men min mamma är inte gravid btw.

Appropå bebisar, jag tänker mkt på lilla Amelinda och ber för dig! Hoppas det inte är försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0