Torsdag

Känns som om det här lovet inte har varit någon lov att slappna av och ta det lungt på. Massor med läxor över lovet och har haft saker att göra varje dag och inte haft en enda dag så jag bara inte gör någonting. Inte ens när jag var sjuk kunde jag ligga hemma och lata i soffan. Så helgen ska bli en avslappningshelg.

Nu ska jag snart åka in till stan och gå på massage. För min nacke, nackpärren är väl borta men det känns fortfarande. Men jag tycker inte massage är jätteavslappnande för det gör ont för det mesta. Men nu måste jag packa min västa och sen sticka till bussen.

Kommentarer
Postat av: Olga

Svar: tack!

Hoppas att du får en trevlig kväll :)

2007-11-01 @ 21:04:30
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0