Tisdag

Gott folk!
Idag har vi haft våran sista lektion i expo!! Wihoo, nu efter praktikveckorna blir det produktlandsering (?) med Åsa, hoppas det blir kul.
Fick sluta till lunch idag, vilket vi tackar Lotti för. Åkte från skolan eftersom jag inte hade någon lust att vänta 2 ½ timme på att handledartiden börjar. Nu börjar den om 5 min ser jag. Kom på att jag måste skicka ett mail till A-Lena och säga att jag skippar den, eftersom hon tydligt markerade igår på utvecklingssamtalet att jag MÅSTE säga till när jag är borta från en lektion. Så det är nog bäst att jag gör det.

Tog en tur förbi Lindex innan jag åkte hem. Köpte ett par jättesöta "armvärnare" eller vad man nu ska säga.





image294

Kommentarer
Postat av: Egoina

fint :)

2007-11-06 @ 13:34:56
URL: http://egoina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0