Söndag

Jag har gjort fel, ett litet misstag. Jag har nämligen överdoserat min häst med vitaminer. Inte med flit dock. Det var bara tur att mamma kom på mig idag. Han ska ha 6 ml vitaminer om dagen, och jag har gett honom ½ dl om dagen i en vecka nu (wooops). Jag vet att det kan vara farligt, men jag tror att han har klarat sig bra ändå.

Denna dag har mest bestått av plugg. Har varit tvungen att göra allt som jag inte har gjort under höslovet. Typiskt att man ska behöva göra allt sista dagen. Haha det blir lätt så.

Igår var vi på kyrkogården och tände ett ljus för farmor♥. Och resten av min familj var även och tände ett ljus för morfar♥. Alla kyrkogårdar blir så fina på alla helgon, massa ljus.

På kvällen åkte jag hem till Maria där vi kolla på film. Kommer inte ihåg vad den hette, men det var en riktigt bögfilm iaf med Adam Sandler i en huvudroll. Men den var bra och rolig. Sen åkte vi med Pontus som skulle köra två kompisar till någon fest. Han körde sedan hem mig. La mig i soffan och kollade på "Se upp för dårarna". Den var bra. Imorse såg jag även Marie Antoinette och den var faktiskt riktigt bra. Två film tips!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag utmanar dig!
Vågar du detta? Döp ditt inlägg till "Galna hårfrisyrer".
Kopiera detta och sätt in en bild på dig efter texterna:
1. Detta är min frisyr
2. Så här ser håret ut när det har självtorkat
3. Så här ser det ut efter att jag har lekt med hårsprayen
4. Så här ser håret ut när jag har satt upp håret i en tofs mitt på huvudet
5. Så här ser håret ut när jag har härmat min idols frisyr
Skicka detta vidare!

2007-11-04 @ 19:10:15
Postat av: Tesan

Hehe, tur att de vitaminerna kroppen inte behöver bara går rakt igenom då ;)

2007-11-05 @ 21:51:27
URL: http://tesans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0