Snow

image270Kom precis hem från mina kusiner. Min moster fyller år idag, så grattis. Vi åt lite, haha grillad korv. Det känns lite ut nu men. Jag åt nog lite för mkt ost och godsaker, massa risens för jag har ont i magen nu. Sen kollad vi lite på idol, isprinsessan och fredag hela veckan. Hjälpte Malin att fixa facebook oxå. :P Det är nästan läskigt hur stort facebook är, man kan hitta i princip vem som helst där.
Sen när vi skulle åka hem så snöade det, stort, första snön för säsongen. Jag körde hem och det gick bra, det var inte halt. Men om det blir kallt i natt så fryser det säkert och blir glashalt imorn, och jag som ska ut och åka med mormor. Kanske inte världens bästa bilförare, men vi får se hur det går.

Körde även våran hästtransport idag. Inte så långt bara på vår gata. Ville känna hur det kändes och det kändes som vanligt bara lite tyngre.

God natt nu ska jag snart go to bed.

Kommentarer
Postat av: BEA

Åh jag vill ha snö! Och jul med... :)

2007-11-03 @ 00:11:53
URL: http://beaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0