Skärholmen och Sacomässan

Igår var jag och mamma i Skärholmen. Där var det faktiskt inte så jättekul, eftersom det "nya" Skärholmen öppnar på fredag. Så det var massa byggjobbare och endast några affärer var öppna, de andra gjorde om.
Men jag kom hem med lite accessoarer från Glitter.

image316

Väska 99;-
Klockhalsband 129;-
Sen fick jag ett par örhängen på köpet eftersom att jag handlade för över 150;-.




Idag har jag varit på saco mässan i Älvsjö. Gick runt där med Sandra och Leka. Innan vi gick in så sa jag: Jag är orolig för att vi inte kommer hinna titta på allt vi vill. Hehe vi gick runt hela nöjda och belåtna på endast två timmar.
Förut har jag varit helt inställd på att jag vill plugga i Gävle. Men det vill jag inte längre. Det finns en hel del intressanta mediautbildningar i Kalmar och Luleå, så kanske någon av dem. Tittade även på vart man kunde gå om man ville bli barnmorska och då var det iså fall på Sophiahemmet jag skulle gå på. Det verkade jättebra, men ligger i Sthlm. Och jag vill hellst inte plugga där, jag vill komma uuuuuut i Sverige och till en ny stad.
Men det blir säkert bra, kommer bara vara svårt att välja vad man vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0