Onsdag

Idag har jag varit på bio på roxy med skolan. La Vie en Rose hette filmen och handlar om Edith Piafs liv, från början till slutet. Den var lång, över två timmar, och första timmen av filmen var bra då hängde jag med och var inne i filmen. Men sen blev den bara segare och segare när det hela tiden gick tillbaka i hennes liv. Slumrade till några gånger och vaknade när det kom något högt ljud. Så en timme av filmen hängde jag inte med, utan sov istället. De har ganska sköna stolar på roxy så det går bra att sova där.

Gick till nancy´s och lunchade idag igen med Angelica, Corinne, Sarah och Malin. Blev en macka med tonfiskröra den här gången, den är billigare än skaldjurssalladen.
Sen började jag och A med vårat grupparbete "Genus på stan", vi granskade utomhusreklam, butiksreklam och trafikreklam. Vi ska skriva ett litet arbete om det på fredag.

Ne nu ska jag gå och skrubba ansiktet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0