Måndag

Har precis smält i mig en stor (liten) pizza. Det var super gott, godare än vanligt faktiskt. Jag har faktiskt inte ätit en godare pizza på länge..JAJA nu vart det lite för mkt.

Innan jag och pappa var och köpte pizza var jag på utvecklingsamtal i skolan. Det var mkt givande, not. Ne men allt är bra, det var bara projektarbetet som A-Lena vart lite oroad för, jag oxå för den delen.
Det är så annorlunda att vara i skolan så sent på eftermiddagen, det blir lixom något helt annat. Nu är ju min skola på samma plats som kulturskolan så det är massa barn där på eftermiddagarna.

Nu måste jag fortsätta å plugga. Linnéa och jag gör vårat svenskaarbete över msn :P

Tjipp

image290

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0