Igår och idag

Igår tog jag min andra spruta . Den gjorde ondare än den första sprutan och ömmade jätte mkt i armen. Kunde inte sova på vänster sida i natt.
Det är lite roligt för jag tar sprutan hos en barnmorska, och när man går in i väntrummet där så sitter det massor med gravidakvinnor och deras män och barn. Och så kommer jag och alla tittar jätteskumt på mig. Jag vet precis vad de tänker: vad ung hon är då, och gravid dessutom. Haha snälla nån, ska ju bara ta en spruta.

Efter skolan så åkte jag och Sandra ut till Ekensberg. Ett stall där jag red för några år sedan, Sandra rider där. Vi skulle löshoppa några ponnyer, som Kingen och Athena. Har inte sett dem på år. Det gick bra, hästarna var jätteduktiga. Träffade lite människor oxå som jag inte träffat på länge.

Efter det tog jag och Sandra bussen in till stan igen och gick till cp och tog en dring och åt nachos. Det var mysigt, tills Sandra började tjafsa med sin pojkvän i telefonen. Tog bussen hem sedan och gjorde inte så mkt mer den kvällen.

Nu ska jag snart ta en powerwalk till stallet, i snölandskapet! HEhe :).
Ikväll ska vi ut, wieeee

image301

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0