Gårdagen

Gårdagen var great. Började med att Robban plockade upp mig strax före nio, åkte hem till han där redan Maria, Johan och Jonas redan var. Eric och Tina kom senare oxå. Jag och Maria hjälpte Robban att välja kläder, alltså vilken besultsångest han har, orka :P. Iaf vid 22.15 tog jag, Maria och Robban bussen ner till stan medans de andra åkte gratis taxi. Furrit. Drog först till Flamingo, där var det rätt trist. Mkt äldre människor och trångt och ett ställe man bara sitter still på. Så jag, Maria, Robban och Eric drog därifrån ganska snabbt. Gick till Stanleys. Det är ett ställe mer i min smak. Dansade, snackade och vingla runt hela kvällen, typ helt nykter, eftersom jag inte skulle komma på tanken att köpa något för då skulle min bank gå i konkurs, så fattig är jag. Men kul kan man ha utan att dricka.
Vid 01.30 hade hungern stigit enormt mkt så jag, Maria och Pontus drar till kebaben. Jag säger bara det att det var den godaste kebab jag någonsin ätit, var så hungrig. Och jag Sarah åt upp hela kebabtallriken, det har jag faktiskt aldirg gjort förut :P. Sen hade mamma lovat att komma och hämta mig så M och P fick åka med oxå. Tror jag inte somna förns 03.15 och sov oroligt hela natten. Efter på tok lite sömn gick jag upp 08.15 sedan och åkte till kyrkan.





Igår när jag var ute och red så höll jag på att frysa ihjäl så idag åkte långkallingarna på, tre par strumpor, två tröjor, en tjockisjacka, halsduk som täckte halva ansiktet och två par vantar. Det var bra för jag frös faktiskt inte. Även om både ridbanan och marken hade gjort det. Tycker inte om när ridbanan blir till is för då går det inte att rida, jobbigt.

Aja min livshistoria sätter punkt för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0