Dröm

Jag drömmde inatt, tex: Jag var av någon anledning inne på tempo, och vet inte vad jag gjorde. Men så kommer min lillasyster in och ska köpa lösgodis, och då vart affären pressbyrån där lösgodiset är svindyrt. Så jag blir jättearg på henne för att hon väljer att köpa godis där och inte gå till tobak eller "tempo" där det är mkt billigare. Men hon vägrar. När hon går ut därifrån kommer kassörskan fram till mig och säger att hon (min lillasyster dåra) ville se något som låg på pallen bakom disken, det var därför hon var tvungen att köpa något för att hon skulle få en chans att tjuvtitta på något på den där pallen....

Skum dröm, som alla andra. haaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0