Ungern är jättefint

Nu har vi kommit hem från Ungern. Just nu vill jag bara tillbaka.... Längtar tillbaka. Jag förälskade mig verkligen i staden som vi bodde i (Eger), underbar.

Gick och la mig vid två i natt och gick upp fem imorse. Klockan sex gick bussen till Budapest. Flyget gick därifrån 10.20 och vi kom till Skavsta airport runt halv 1. Sen åkte vi flygbuss till Södertälje Syd och jag kom hem vid klockan två. Nästan hela dagen kvar, men jag är trött och har ont i huvudet så jag ska bara lata mig! Kanske åker iväg och hälsar på Matador oxå. Jag har saknat min käre pålle.

Skriver nog mer om resan sen.

Men jag säger bara LOFAS (hahahahahahhahaaha)!!!!!!!! :PPPPPPPPPPP

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag håller med! I love Eger!

2007-05-17 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0