Lördag

Idag släppte vi ut hästarna i gräshagarna. Alla vart smått galna, till och med Matador han sprang runt liiite. Hhee han gjorde något annat än att stå stilla iaf.

Jag har övningskört ganska mycket idag. Först till stallet imorse och sedan till Grödinge och tillbaka + till Tidermans och sedan hem. Det går bara bättre och bättre, och det är ju bra det!

Var på hööks idag oxå och handlade lite saker till Matador. Tycker det är minst lika kul att handla grejer till honom som till mig. Ett täcke, röda benlindor i fleece och flugspray.

Ikväll ska jag vara med Johan tror jag (vi har inte bestämt det).... men jag hoppas på det iaf.

image96

Matador i hans nya fina täcke!

5 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0