Listig lista

I ork om att skriva något annat nu så lägger jag inte en tråklista :P

Personlighet? Glad, blyg, rolig, lättsam...
En miljon kronor, vad skulle du göra? Shoppa (ja jag e shoppingnörd :P), resa, skänka till välgörenhet, köpa en till häst kanske..
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Får väl se..
Dokusåpa? Kul att titta på
Bär du glasögon eller linser? Har glasögon som jag ska ha när jag läser och sitter vid datorn, men jag har inte använt dem på väldigt länge. De är föresten för små
Är märkeskläder viktigt? Nej
Fuskat på prov i skolan? Inte vad jag kan komma på
Tatuering/Piercing? Vill pierca mig när jag blir 18, om jag inte ångrar mig dåra
Vill du gifta dig? Ja klart
Vill du ha barn? Ja klart
Vilka länder har du besökt? Sverige, Danmark, Åland (Finland), Grekland, Spanen snart Ungern. Inte så många länder alltså
Bra på att laga mat? Nej jag suuger verkligen. Måste lära mig
Vad har du för klädstil? Egen stil, inspireras av modet
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bara bra :)
Favoritglass? Magnum Vision
Tror du på ett liv efter döden? Ja, jag är troende
Vill du gå ner i vikt? Nej, men jag skulle gärna gå upp några kilo
Tycker du om sushi? Har inte ätit det
Har du varit deprimerad? Ja, man har ju sina perioder
Morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Tror du på livslång kärlek? Ja, jag har valt att tro på det. Jag vill väl att det ska vara sant

6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0