Fredagsnöje..?!

Publicerar listan som finns på allas bloggar...

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
Nej inte för tillfälligt
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ja du, multivitaminer kanske
Vad åt du senast?
Nobless mint
Har du fått någon komplimang idag?
Pappa sa att jag är duktig att köra bil
Har du varit med i en rättegång?
Ja fast bara som åskådare
Är du polare med grannarna?
Bor granne med min mormor, värsta poolers
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
Senaste piercingen?
Öronen för tusen år sedan
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I måndags tror jag. Mamma hämtade mig och sen åkte vi och hämtade Chris
Gay?
Noway but i like guys
Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej, men mått väldigt illa
Har du något husdjur?
Katten Casper. Å så har jag min häst i stallet
Har du täckt någons hus med toapapper?
Ehh jag har inte råd med så mycket toapapper
Har du varit på stranden?
Vilken strand?
Minns du dina/din musiklärares namn? 
Haft en, Marita
Hur bra är din syn?
Bra, fast behöver glasögon när jag läser och sitter vid datorn
Har du varit på ett party?
Jodå
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej det är nog lite farligt
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jasså vad roligt. Vem är du då?
Har du varit utomlands?
Ja senast för två veckor sen, Ungern
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har inte varit på så många, men det roligaste var nog Johans systers Anna och Marcus bröllop
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja klart
Var är dina syskon just nu?
Chris + Is är hemma
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Inatt drömde jag att jag och Johan återförenades och ja med mera efter det.......
Vem ringde dig senast?
Linnéa
Vilken tid gick du upp imorse? 
6.30
Vad ska du göra i helgen?
Träna, stallet, kussen konfirmerar sig
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Tack för beställningen av sms till alla. Nu skickar du sms för 0 kr/st till alla inom Sverige i 30 dagar. Pris och villkor för användning, se telia.se Mvh Teli
När var du riktigt sjuk senast?

September förra året
När såg du en kändis senast? Vem var det?
Minns ej
Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka på mina byxor jag har på mig

Har du färglinser?
Nej jag trivs bra med min färg på ögonen
Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov, måste ju orka upp till skolan
Vad är det första du gör på morgonen?
Tänker på det som jag tänkte på innan jag somna
Vad ska du göra efter det här?
Kolla runt lite, sen ska jag väl sussssa

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0