För att jag inte har något annat att bjussa på! :P

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Neutral
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Det jag inte tål kanske
Kläder just nu: Mjukisar
Sommarplaner: Jag har ångest inför sommaren, inget direkt planerat
Saft eller alkohol: Tillsammans
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Sol och varmt, men inte för varmt så man svettas jätte mycket, bara om man ligger på stranden
Morgon- eller nattmänniska: Nattttttttt
Sparare eller slösare: Jag slösar som tusan. Jag KAN INTE handskas med pengar
Kommer du ihåg din första kärlek: Lekis tror jag
Tror du på mirakel: Ja absolut
Hur många barn vill du ha när du blir stor: När jag blir stor vill jag ha 2 eller kanske 3 barn. En Emanuel vill jag ha iaf
Bio eller promenad: Bio e roligare
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Spindlar, uuuuuschhhh
Största svaghet: Dålig förlorare, sätter för höga krav på mig själv, lite för känslig ibland vilket kan vara jobbigt
Det här är jag bra på: Rida, vara en bra flickvän, Johan brukar säga det, haha :P
Chips, morötter eller godis? Godis, chips äter jag inte så ofta och morötter tål jag inte, dem ger jag till hästen istället. Men godis ååhåhhh
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggar, fast det är inte riktigt som min dagbok
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? När jag blir 18 ska jag pierca mig tror jag, om jag inte ångrar mig
Stökigt eller välstädat? Hälften hälften
Är du rädd för blod? Nej, men bara om jag skulle se mitt eget blod i för stora mängder
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Singstar e ju kul, men annars nej

Anser du att du är stark? Ja haha
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Hickar på helt enkelt
Kaffe, te eller inget? Inget

3 dagar kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0